fredag 13 juni 2014

Nya tider...

Fredag den 13:e...må så vara, hela min värld har tyckts vändts upp o ner!? Har vid fler tidigare försök fått ner en del rader men ej lyckats!!!!
Mycket har hänt sedan sen sist...Har på ngt underligt vis förlorar kontrollen över min tillvaro samt min vardag...??? :(((
Känner oro o vilsenhet...vet ej om jag är kapabel att ta ev beslut "om någonting" längre..:(

Önskar inget hellre än att få vara "delaktiv" i de minas liv, samtidigt jag har tvivel på mig själv...
önskar inget hellre än att "finnas där", men har inte kontrollen att ev finna styrkan!
Endast de närmaste kan ta detta beslut...Hur det än må vara...DE känner o tar besluten!
Vill alla de mina SÅ väl...känner i dagsläget inget annat än rädsla för det som ska bli....:(

MINA KÄRA...LOVE YOU ALL!!!!! <3

KRAM//Annie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar