lördag 14 februari 2015

Ala Hjärtans Dag 2015...

Denna dag har "bjudit" på några fina tankar o tänkvärda ord från vänner, nära o kära <3


Fått några fina samtal från de mina...vilka man innerligt värdesätter!"!
Älskar dem av hela mitt jag...men alla gånger inte så enkelt att tillgodose deras "önskningar" :(
Önskar av hela mitt hjärta, man hade förmåga...Tyvärr, funkar det inte alla gånger :(
Allra helst i stunder som dessa...***

Man kan tyvärr INTE rå över denna situation...:(
DET bara händer!? Såå oerhört svårt att "sätta ord" på måendet...Önskan att kunna förklara är enorm, MEN omöjlig!!

INGET betyder mer än de mina <3
Är så oerhört tacksam för deras existens...Deras dagliga "närvaro" är såå oerhört värdefull!!

MEN är såå medveten om att man själv behöver "finna sig själv"...för att i över huvud taget få det att fungera!! Gör verkligen det bästa....Då de mina är det bästa man ändå har här i livet...Ha tålamod, göra tappra försök...;)
Hur det än må vara i dagsläget, fortsätter vandringen!! ;)
Ta hand om er, mina nära o kära!!     // Love you ALL <3

ALLA medmänniskor i vårt avlånga land...Ta hand om er!!   Love you all <3

Kramen//Annie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar