måndag 20 juli 2015

Tråkig Måndag...

Denna dag har INTE medfört något positivt! :( Mår uselt..känner mig matt..illamående så fort man är på benen..svårt att behålla något, absolut ingen matlust..inte ens fått ner någon smörgås!? :(

Man hoppas nu på snar bättring...Tyvärr lite osäkert OM man orkar förmå sig att "finnas där" för de mina på Torsdag? Inget man egentligen kan rå över, MEN känns ändå som något slags "svek" :(
Mår för dagen uruselt..då man inte har en aning om de närmaste dagar!?
Hur som helst...man behöver samtidigt återhämta sig, vilket har förmåga att ta tid nu för tiden :(
Hoppas innerligt att mina fina i Silverdal kan förstå...innerlig önskan om att det ordnar sig trots allt, utan min assistans!? OM det nu skulle vara så...

Man känner redan att matthet o tröttheten "sköljer" över...illamåendet har förmåga att "dyka upp" när man är på fötter...:(
Goa tjejen som är bosatt i närheten har föreslagit läkarbesök...MEN de gör ändå inget, försöker så gott det går att "kurera" sig o inta det man behöver!
Provar detta i första hand...tiden får utvisa!

Har nyligen fått veta att fina vännen min har det oerhört "tufft"...känner innerligt med henne o hoppas på det bästa, att det kommer o lösa sig på bästa vis!?
Man önskar att kunna hjälpa...tyvärr inget man kan göra, mer än att "finnas där"...*
Hoppas enbart att ALLT kommer att ordna sig!
 
// Love you and hope for the BEST!!! ;) <3

Älskade medmänniskor "där ute"...Håll tummarna för min vän o hoppas du (ni) får en fortsatt BRA vecka! Ta hand om varandra!   Love you ALL <3

Kramen//Annie



 LOVE you my friend <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar