fredag 13 november 2015

Fredagskväll o helg...

En något "trög" dag, dock ändå fått lite gjort ;) Duschat, fixat fötter, smort in hela kroppen...bara så skönt! Även tagit ett varv med dammsugaren, vilket var välbehövligt...samt haft tvättstugan! ;)

Efter denna "händelselösa vecka, känner man sig något nöjd i denna stund...Som vanligt, känns det bättre att få något "uträttat".

Man har ännu tankarna hos vår fina person o medlem i vår "grupp", vilket så tragiskt somnat in :( Efter längre tids sjukdom o krämpor...TROTS ALLT ledsamt.

I skrivandets stund sitter man o "smuttar" på ett glas rött...;), lite Fredagsmys o avkoppling...
Vad resten av kvällen medför har man ingen aning om...antagligen "bara vara" o mysa till det med ljus o ljuslyktor...samt även lite tv tittande!?

För stunden går tankarna till fina vännen, då hon inte alls mått bra igår kväll, när hon var här, pga sorgliga beskedet...pratat med henne tidigare, då hon o maken var hos goda vänner o spelade kort, vilket de gör med jämna mellanrum...Glädjande o välbehövligt för vännens del, då hon är i behov av dessa "avbrott"...
Känner innerligt med vännen...Hon betyder så oerhört mycket i min vardag o i livet!! <3
     // ALLWAYS love u sweet friend <3

För att återgå till "verkligheten"...Saknar de mina o småfolket, vilka man inte träffat så ofta man önskat...:(
Man har för dagen en "tung" period, vilket vissa är oerhört "trötta på" att höra, MEN VAD ta sig till???
Försöker innerligt o helhjärtat att få någon slags "rätsida" o hjälp med detta "problem"...Dock inget som sker över "en natt"..SORRY!!!! :(
"Jobbar på det" för fullt, men som tidigare nämnt...ALLT har sin tid, ledsen om man gör "omgivningen" besviken o frustrerade!!
Absolut INTE menat..tro mig! <3
ALLT har bara gått för långt, oerhört svårt att finna vägen "tillbaka"..sorry! :(

Nog om detta! ;)

Älskade medmänniskor "där ute"..hoppas ni (du) har eller haft en skön  Fredagskväll med massor av mys o kärlek i mängder!? <3  // Var rädda om er ALLA ***   // Love u ALL <3

Kramen//Annie



 Love <3









2 kommentarer:

  1. Kram till dig! ❤
    Skulle gärna önska att i de fall du känner att du på något sätt behöver be om ursäkt, kanske tar det med personen/personerna ifråga istället, så behöver vi (dina nära och kära) inte gissa och spekulera i vad du menar...

    Jag brukar inte kommentera kring sånt här, du vet att jag hellre är rak och tar det mellan fyra ögon. Men jag tänker att om jag skriver det för en gångs skull så kanske det hittar en annan väg att nå dig på...

    MIN personliga frustration över ditt mående handlar inte om måendet i sig, utan om bristen på kommunikation. Det är så mycket jag förväntas förstå och kravlöst acceptera. Men bara enkelriktat. Det är väldigt svårt i en relation med en älskad förälder.

    Jag älskar dig. Och saknar dig. ❤

    SvaraRadera
  2. Älskade vännen..<3

    Förstår innerligt vad du menar.SORRY!!!
    "Handlar" emellanåt utan eftertanke, vilket man står får :(
    Love u too and miss you sweet daughter..<3

    LOVE//MOM <3

    SvaraRadera