måndag 27 juni 2016

Sista dagen på helgen..

Trots allt haft en relativt ok dag...Dock många känslor o funderingar :)

Det har varit en någorlunda skön Midsommarhelg, men inte riktigt vad man hoppats!!

Man har nämnt "skyddslingen" en hel del, vilket man hoppas får "ro nu"...
DET man försöker tillbringa vardagen är ett bättre levande o tillvaro! :)  Kämpar var dag för att åstadkomma detta! Man kämpar trots allt vidare, vilket är tillägnat de mina <3
Önskar inget hellre än att få "finnas där" oftare...Samt visa dem min kämparanda! :)  DET är för er ALLA mina kära..<3

INGENTING betyder mer än ER allas kärlek <3  Så, så oerhört värdefull!! <3
Vissa stunder o perioder behöver man "KÄNNA" kärlek..samförstånd..att man betyder något...
Denna osäkerhet tär på hela mitt jag :(
Känner att man egentligen inte "duger" att varken lita på eller "räkna med" :(
DETTA smärtar..men säkerligen något man "tror" själv!??  Borde inte vara på detta sätt...!!

När man känner sig oduglig, hopplös, uppgiven mest av tiden..VAD göra!??
Kämpar på trots allt, med all slags hjälp för att förbättra den man är!  Hoppas DET är till någon hjälp! :)

Hur det än må vara i vardagen, Älskar man de mina mer än livet!! <3 Borde egentlingen inte vara på detta vis, MEN det är så man känner! <3

LÄNGTAR o SAKNAR småfolket!! <3
Måendet borde inte beröra detta..MEN nu är det som det är..så, så ledsen..:(
Hoppas NI kan ha överseende!? <3 Vilket man är medveten om att ni ALLA kan!! <3
 // LOVE YOU ALL <3 <3 <3

Kära medmänniskor...*** Önskar er ALLA en ny BRA vecka...* // Ta hand om er o ha det gott <3
                              // Love you ALL <3

Kramen//Annie



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar