måndag 29 augusti 2016

Denna trista Måndag...

Känner ALLTID "tungt" denna dag..!??

VARFÖR?? JA, DET är frågan...:)
Någon slags "obehaglig" känsla inför denna dag?? :(
Dock något eventuellt "missriktad"!?? VAD vet man...Trots allt lik alla andra dagar i veckan!
Ingen som helst "vetskap" VARFÖR man känner på detta vis!??

Nåväl..bortsätt från denna trista dag...
Man har egentligen inte så mycket nytt att medföra...Enbart LÄNGTAN o SAKNAD gällande de mina..:(
Framför ALLT, då gällande älskade sonen på Värmdö med familj <3
SAKNAR dem ALLA av hela mitt hjärta!! <3

Hoppas på en innerlig "försoning" kommande helg, då älskade sonen fyller år, samt hans (deras) Lilleman som fyller 2 år...;)
Bara såå häärligt!! <3 Ser innerligt fram emot denna helg...Få fira älskade sonen på något vis, samt få fira LOVE'S 2år's dag!! LÄNGTAR....LÄNGTAR!! <3

Trots vissa "motgångar" gällande älskade sonen o en själv..hoppas man på innerlig "återförening"!! <3
Önskar INGET hellre, då detta INTE känns bra!! :(
Man är medveten om att man gör "fel" o en del "misstag"...MEN inget är egentligen menat..ENBART någon slags "reaktion" på vissa situationer o händelser!
ÄLSKAR DE MINA AV HELA MITT JAG..Hur annars förklara!?? DE ALLA är ens ALLT!! <3
          // INNERLIGT TACK FÖR ATT NI ALLA FINNS!!!  // LOVE YOU ALL <3

Älskade medmänniskor..*** //Ha en fortsatt FIN vecka..<3  // TAKE CARE...*** // Love you ALL <3

Love//Annie






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar