onsdag 3 oktober 2012

Tiden går...

Sorry, tiden bara går o man har inte kännt någon inspiration att blogga...nästan 2 veckor o inga rader :(

Har i alla fall tillbringat en vecka hos de mina i Silverdal...vilket var skönt o jättemysigt! ;) Lilleman blev sjuk o man fick tillfälle att vara med honom i två hela dagar, på tu man hand eftersom varken mamma eller pappa hade möjlighet att stanna hemma.
Denna härliga lilla varelse är bara såå underbar!!

Planerar även en resa till Gustavsberg (Värmdö), då sonen o jag redan bestämt att tillbringa en hel helg tillsammans på tu man hand, då lilla Juli o mamma kommer att vistas i Linköping...DET ska bli jättemysigt :))
Beger mig till Stockholm Fredag 19/10...LÄNGTAR...**

För övrigt är allt sig likt...mår inte särskilt bra efter "ingreppet" hos tandvården, hoppas innerligt att det i slutänden BLIR bra...!?
Mycket tankar o funderingar kring vardagen o livet i sig...ensamt o tomt, SAKNAR min goa tjej i Norberg,
ja, SAKNAR alla de mina när man är här hemma! :(

Som tidigare nämnt...svårt att hantera tomheten, ensamheten o emmellanåt ångesten.

//Take care...*


Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar