onsdag 19 september 2012

INGET att se fram emot...

En "fasansfull" dag att se fram emot...MORGONDAGEN, med det som komma skall...:((

Ingenting man ser fram emot, då tandvården ska göra ett "större ingrepp" o hela mitt inre är i "uppror"!! MEN nu är dagen D snart inpå..."bara" att inse o förbereda sig, så gott DET nu går...längesedan man känt sig så enormt sårbar o ängslig.
Tankar o funderingar om hur det kommer att gå...HUR kommer det att vara o kännas efteråt!? Tack o lov har barnen visat sin omtanke...sitt stöd, vilket för mig är sååå värdefullt o känns så himla bra ;))
VAD vore man utan DEM???
                                           // Ett varmt o innerligt TACK till de mina!! *

Tanken är att efter tandvården ev åka till de mina i Silverdal, för att "läka"...givetvis OM man mår någorlunda för att klara av resan dit. Vore kanske skönt att slippa sitta här hemma inom fyra väggar! DET får morgondagen utvisa...hur det än må bli, vilken dag man nu åker...ska det bli så skönt o mysigt att få träffa dem igen, då det nu är bra längesedan man var hos dem! ;)
LÄNGTAR enormt efter Lilleman...har inte umgåtts med den lilla varelsen på "evigheter"! Ser fram emot att träffa dem alla.

Helgen som var överraskade sonen med familj med att komma under Lördagen, för att stanna till dagen därpå ;))
DET var jättemysigt att få "rå om dem" alla tre!! Fick även "äran" att för allra första gången vara "babysitter",
vilket även var första gången för de relativt nyblivna föräldrarna att lämna lilla Juli...kände mig riktigt stolt, dels för deras förtroende, dels för att det var allra första gången...riktigt bra gick det under kvällen också!!
Pappa o mamma fick lite egen tid att gå ut o äta samt mysa på tu man hand...hääärligt!!

För övrigt har de senaste dagarna inte varit något vidare, då tankar o känslor bidragit med "uppror" i mitt inre...:(
Tankarna på "vad som komma skall" har tagit överhand...haft svårt att "fokusera", inte kommit mig för att göra någonting, varit okoncentrerad o känt mycket oro. Stundvis varit riktigt ledsen o nedstämd...bara detta blir bättre än förväntat, DET skulle verkligen underlätta!!
Nåväl, morgondagen är snart här...*

// Ta hand om er...*


Kram//Annie 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar