måndag 18 augusti 2014

Bli upskattad...

Att bli uppskattad för att man finns på plats samt för de ting man bidrar med, känns oerhört bra! ;)

Har idag fått paket av min älskade son o goa, fiina mammamia...där de visar omtanke, uppskattning o tacksamhet. <3
DET värmde inombords! ;)  De känner mig rätt bra, då paketet innehöll precis det jag "behöver" o tycker mycket om..haha!
Man är en riktig "gottegris"..älskar kakor, skvallerblaskor, korsord..samt så har man tyvärr en sämre last.
Ett bloss efter t.ex kaffetåren m.m...MEN vad göra!?
Detta var en innerligt fin gest från mina älsklingar...VARMT TACK, mina goingar..***

Ja, för övrigt går man här o väntar, väntar på att mammamia som är höggravid snart ska föda..;)
Spänningen är stor o man vill så innerligt gärna träffa denna nya lilla familjemedlemmen! Vi hoppas alla att det snart ska ske ;))

Morgondagen "bjuder på" syskonträff", då min goa syster kommer för att hälsa på...ser fram emot lite umgänge o samvaro, då det inte blir så ofta vi ses!
Även hon bor här i Stockholm..har ingen kvar av familjen i Västerås :(
Alla är bosatta här..barn..barnbarn..vänner o bekanta. Har dock min goa tjej som förnärvarande bor i Norberg..***

Stundvis, trots härligt mysig vistelse här på Värmdö, har man lite hemlängtan...ser faktiskt fram emot mitt lilla "krypin", där man har sitt..vardagliga rutiner m.m.
Samtidigt som det kan bli "tungt" med tomheten o ensamheten, då man vistats hemma en tid...men ändock!! ;)
En sak i taget..är nu här hos mina fina av en anledning o man klagar INTE, då det är härligt med


samvaro'n. Man önskar endast att allt går bra o att det händer snart!! <3

     // Ha en fin dag...alla fina medmänniskor..                       // Take care...love you all...*

Kramar//Annie



                                                   // THANKS....LOVE YOU ALL!! ***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar