fredag 1 augusti 2014

Förväntan...*

Denna dag har varit full av hopp..förväntan..samt till och med känslan av upprymdhet o lite glädje, vilket man inte kännt på evigheter! ;))

Ett steg framåt kanske??

Är för stunden förväntansfull inför morgondagen, då man ev ska byta bil!?
Har fått ett bra erbjudande o hoppas nu på detta, så håll tummarna!!! ;))

Bilen betyder ALLT för mig...frihet..slippa vara beroende av tider eller andra...den har varit mitt 2:a hem i alla år! ;)
Låter säkerligen lite underligt för utomstående, men så ligger det till!

Även varit på en liten "shoppingrunda", där jag funnit några presenter till ett par familjemedlemmar, som snart har födelsedag...Även DET känns bra!! ***

Kvällen är ung, så man får ta vara på den o göra det bästa av den. Man önskar dock att någon kunde dela den med mig!! :(
MEN...som nämnt tidigare, har man trots allt morgondagen att se fram emot!! ;))

Som vanligt...saknar jag de mina o längtar att snart få vistas med dem! DE är mitt ALLT...*
Den som väntar på något gott...eller!? ;)

ALLT löser sig nog till det bästa...*

// Önskar mina medmänniskor en fin kväll!!   // TAKE CARE...***

Kramar//Annie *


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar