tisdag 6 oktober 2015

Besök av finaste vännen..;)

Då denna dag inte varit "upplyftande" pga mående m.m..ser man nu innerligt fram emot att få träffa vännen!! <3

Sitter i denna stund o väntar på henne! Länge sedan vi fick en stund, med mysig samvaro..SAKNAR vännen hela tiden, MEN vardagen har "bjudit på" alltför många "bakslag"..:(
Som man tidigare nämnt..varit alltför MYCKET de senaste veckorna (månaderna)..
Denna person är en underbart härlig vän, som ALLTID finns där med sin omsorg o omtanke!!
En STOR ELOGE till dig finaste vännen <3   // DU är bara såå värdefull o älskad! <3

Har även varit i kontakt med goa tjejen, viken betyder oerhört mycket i min vardag o i livet! <3
Hon har det "tufft" i dagsläget, vilket smärtar! :(
Önskar att ALLT kommer att ordna upp sig för hennes del..Värnar om de mina o önskar att de får må bra, vara tillfreds med livet, få känna lycka, ALL välgång över huvud taget!!

Efter några timmars mysig samvaro med fina vännen, känns kvällen lite bättre, trots hosta o "snörvlande"..
Precis följt med ut o "vinkat av" JB ;)
Så nu är tomheten här igen..man känner sig rastlös!  Dock..skönt med besöket ;)

Även gårdagen "bjöd på" mysig samvaro hos älskade tjejen i Silverdal, då det var födelsedagskalas! ;)
Bara så härligt att få "hänga" med Lilleman..samt träffa de mina, vänner o bekanta.
ALLTID lika "vemodigt" att komma hem till "tomheten"..
MEN får se fram emot nästa "möte", då man kurerat sig ordentligt! ;)
Hur det än må vara, är ALLA de mina det bästa man har!! ÄLSKAR ER INNERLIGT!!! <3

För övrigt känns det något "tungt" att inte fått höra ifrån "skyddslingen", MEN det är kanske menat!?
Då vardagen blivit något mer "turbulent"..Trots allt något "frustrerande" o "vemodigt"..:(
Man vill bara vara till någon slags "hjälp", men kanske få INSE att det inte lönar sig!

Nyfiken på vad morgondagen har att "bjuda på"..Vem vet, NYA möjligheter!??

Älskade medmänniskor..hoppas ni (du) har det gott denna vecka..Varma tankar o kärlek i mängder <3
 // Take Care..***            // Love u ALL <3

Kramen//Annie




 Tillägnat fina vännen JB <3










2 kommentarer:

  1. Stor kram till dig! En helt annan ton i det du skriver idag, det gläder mig! ❤

    SvaraRadera
  2. TACK vännen min..<3
    Glädjer mig att höra! <3

    Love// ***

    SvaraRadera