fredag 5 februari 2016

Besvikelse..tomhet..sadness..

Ännu en dag man inte ville vakna :(

Så, så svårt o tungt att försöka fungera som en normal människa :(
MEN har dock hopp...:) Planerar en förändring gällande vardagen o tillvaron! NÅGOT behöver förändras!! Så må det bli på sikt...

Inget man för dagen har någon aning om VAD, men det ska ske! Detta är målet..hoppas på det bästa! :)

För stunden i skrivandets stund känns tomheten o ensamheten så oerhört påtaglig :(
Försöker kämpa emot denna känsla, men något "tungt"...
Tankar o funderingar går till de mina o småfolket, vilka man SAKNAR oerhört :(  Försöker planera in en tripp till de mina i Silverdal...hoppas det nu bara blir av, då man får ta tåget o vara beroende av hämtning vid Centralen...har inte lärt mig lokaltrafiken i Stockholms län :)
Lite feg gällande detta! :)

Man vill egentligen inte besvära de mina, då man är medveten om HUR mycket de har kring sig...:(
Trots att man är medveten om att de gärna ställer upp med hämtning m.m...
Dock vill man försöka fixa saker o ting på egen hand..vill gärna INTE be om hjälp!
ALLTID varit en person som varit  självständig o  klarat de mesta hindren..MEN inte i dagsläget! :(
Kanske beror det på ålder m.m...? :)

Trots allt välkommen för den hjälp man kan få! Dock känns det INTE bra...Då man är van att klara sig själv! Hur som...inväntar ett kärt besök hos de mina...vilket man önskar ..
snart!


Något man innerligt önskar..Tiden får utvisa HUR det blir!



Önskar inget hellre än att få samvaro med de mina o småfolket.riktigt LÄNGTAR! <3

Älskade medmänniskor.** Hopas ni ALLA har det gott! :)  //Ta hand om er! <3 // Love you ALL <3

Kramen/Annie














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar