lördag 2 april 2016

Lördags kväll...

En Lördagskväll lik de flesta! Dock något uppgiven, tom, ensam o sadness!? :(

Men i skrivandets stund försöker man "hänga ihop"...Det kunde vara bättre, men det kanske blir någon ljuspunkt i framtiden?
DET man har att se fram emot är att få träffa de mina samt småfolket snart igen!! <3
LÄNGTAR efter dem var dag...

SAKNAR även goa tjejen som inte bor alldeles för långt härifrån mig...:(  INTE hört något på länge!?
Man är medveten om att ALLA har sitt liv o åtaganden, men ett samtal kanske inte är för mycket begärt..ELLER??

Hur som...Är medveten om ALLAS liv o leverne! <3
Livet o vardagen är i dagens läge relativ tuff...ALLA har sitt o det respecterar man...men ändå!
SAKNAR att få höra ifrån de mina..<3
Önskar gärna att bli "uppdaterad"...gällande mående, händelser, situationer m.m...:)

På något vis förstår man...dock inte alla gånger!? :(

Man upplevde en ganska så skrämmande händelse under gårdagen! :(
Tog en promenad ner till brevlådan för att posta några brev, då mitt hö knä bara vek sig, så jag "stöp" i asfalten o slog mig rejält..blödde rejält från ett sår på vä sida av ansiktet..blev riktigt rädd, då det även blödde från ögat...tog bussen till vårdcentralen, där de var bussiga o kollade upp ögat m.m.
Dock ingen fara! OMG, så skönt! :)

Så här i efterhand kan man enbart vara glad att det inte blev värre skador!
Något mörbultad o öm i dagsläget, men trots allt ok...

Älskade medmänniskor...Hoppas ALLT väl med er ALLA!? <3 Önskar er en fortsatt fin helg ****
// TAKE CARE...// Love you ALL <3

Kramen//Annie





 LOVE YOU GUY*S <3











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar