söndag 6 juli 2014

Söndag kväll...

Haft en underbar samvaro med min dotter på tu man hand, vilket inte händer alltför ofta då småfolket oftast är med oss! ;)
Ett par härliga dagar med mina tjejer...vad mer kan man önska!? ;)

När man väl befinner sig ensam åter igen, gör sig den "tunga" vardagen påmind :(
Trots allt värdesätter man dessa stunder innerligt o lever på dem en tid framöver...var dag försöker man göra det bästa av dagen, vilket ibland kan vara en plåga...att ensam stå!!

Har idag tagit beslut att bege mig till Värmdö imorgon, för att umgås med älskade sonen m familj..för att även ge dem lite avlastning gällande lilla tjejen, då hon är i en ålder som bidrar med en hel del ork o tålamod samt prövningar! ;)
Ser fram emot att få lite miljöombyte, samt få njuta av samvaron o fridfullheten där de bor...helt ljuvligt!!

Saknar de mina varje minut jag är ifrån dem!!

// TACK för att ni finns...VAD gjorde jag utan er!!??  // LOVE YOU all so much...

// Varma tankar till er alla "där ute"...

Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar