söndag 27 juli 2014

Underbara "Fett nice" dagar...;)




HUR har ni det i högsommar värmen!??

Visst är det varmt..pust *..., men man får inte klaga!! ;)

Det kan emellanåt kännas ensamt o tomt :(...men försöker trots allt!! Har tillbringat de senaste dagarna (eftermiddagar) på Lövudden, vilket varit helt underbart häärligt...bara koppla av o titta på allt som händer runt omkring!
Tagit en tripp ner till vattnet o plaskat..haha!
Stundvis kan ensamheten komma smygande, då de flesta man ser ALLTID kommer med "bihang"...DÅ känner man av "dilemma't" att alltid göra saker på egen hand :((

Men ändå...man vill trots allt ändå LEVA!!! Hur som så känns det i hjärta o själ! :(

Hur som helst...dagarna har varit OK! ;)

Tankarna går hela tiden på DE MINA...Saknar dem när man inte finns hos dem!! MEN, snart är det dags att bege sig till älskade sonen med familj, då de väntar smått ;))
Meningen är att man ska vistas hos dem under tiden för nedkomst...då de är bosatta en bra bit från City o behöver assistans när det är dags...känner mig hedrad..haha!! ;))

Ser innerligt fram emot denna vistelse på Värmdö, som jag avgudar, då det är helt underbart härligt där! *

Hoppas enbart att ALLT går som det bör! Såå spännande...ännu en liten varelse..individ...som ska möta stora världen! Man LÄNGTAR redan...;)

Fortsättningsvis vill jag sända många varma tankar o kramar till ALLA DE MINA!!!!! <3

NI är bäst...Tro inget annat...LOVE YOU ALL!!!!! ***

Till alla "där ute"...MÅ GOTT o HA DET BRA!!!     // TAKE CARE...* <3

Kramar//Annie *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar