fredag 12 september 2014

Saknad efter de mina...

Fredagskväll...tankarna går till de mina med sina småttingar o känner saknad!!

Ingen direkt bra dag, men försöker tappert se framåt, göra det bästa av tillvaron. Har i alla fall tagit sig ner till City för att förhandsrösta, så nu är DET avklarat! ;)
För övrigt har dagen inte medfört så mycket mer...trots allt Fredagskväll, där säkerligen många "där ute" myser med de sina, som sig bör! ;)

Man har nu vistats här hemma i sin ensamhet i ca 1.5 vecka, efter vistelsen på Värmdö hos älskade sonen med fiina familjen, där det nu tillkommit en liten ny familjemedlem...såå härligt!
Träffade dem förra Lördagen..åhh, vilken härlig liten varelse, spädbarn är så ljuvliga o luktar så gott ;)

Man förbereder sig för en tripp till storsta'n snart igen...KAN inte hålla mig därifrån, dock förutsatt att man är välkommen, då man inte vill "trampa i klaveret"...Ser innerligt fram emot lite samvaro med mina fiina!! ;))

Vardagen i allmänhet är som den är...en hel del provtagningar just nu, då ingenting riktigt stämmer el är som det borde vara!??
Man får ev ta "tillfället iakt"...kanske få bege sig hemifrån..ladda lite energi hos de mina...innan det är dags för nästa. ;)

Hur som..detta eviga kämpande med vardagen o tillvaron, kräver en del..känner stort behov att få komma hemifrån under en period...kan trots allt skatta sig lycklig att ha denna möjlighet!!

Ska nu försöka ta vara på kvällen med lite mys o ev ett glas rött o bara vara...;)

// Önskar ALLA där ute en myskväll o en fin helg!!                // Take care..Love you all ***

Kram//Annie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar