lördag 27 december 2014

Annandagen, sen natt...

Denna kväll var avslutningen på en underbar samvaro med barnen o småttingarna...;)

När nu Julen är överstökad kommer tomheten smygande...
Man har haft en underbart härlig samvaro med de sina, som varit såå oerhört värdefull o givande!! <3

När man nu sitter här i skrivandets stund känns allt något tomt o ensamt...MEN ska verkligen ta vara på alla dessa härliga stunder man fått dela med de sina!! ;)
Ett innerligt VARMT TACK till familjen o småfolket...såå underbart härliga!

En STOR Eloge till ex:et som verkligen är en underbar person...bjuder på sig själv, fixar o "donar" för allas trivsel...;)
Är oerhört tacksam att denna person finns i mitt (våra) liv o i min vardag!
Kommer så bra överens, ALLTID gjort...en gåva här i livet, då vi satt barnen i främsta rum, trots vår tidigare skilsmässa...värt såå oerhört mycket!!

Dock SAKNAR man älskade sonen med familj, som inte haft möjlighet att komma till Jul...men man kan inte dela på sig. De kommer någon dag när det passar o DET är huvudsaken...LÄNGTAR även efter hans familj o småttingar, då man inte träffats under en period!!
Ser fram emot ett försenat firande med dem! ;)

Tiden går så enormt fort...småfolket utvecklas o växer till sig så fort, man vill egentligen inte MISSA en enda stund, MEN tyvärr är det inte möjligt, då familjen växer o växer ;))
Tacksam bara att träffas, kramas, få "hänga" med småfolket o uppleva lite samvaro...finns INGET bättre!! <3

Vill härmed ge de mina en stor ELOGE för att de finns där...ALLTID!! <3
DET är oerhört värdefullt...TACK mina fina...***

Mina kära medmänniskor "där ute"...hoppas ni ALLA haft en underbar Jul...Till de som inte har NÅGON...JAG finns här för er ALLA...!! <3   // Ta hand om er ALLA...***

Kramen//Annie










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar