lördag 13 december 2014

En härlig Lördag...

Man njuter av samvaro'n med underbart fina tjejer...<3

DE betyder ALLT i tillvaron o vardagen...Såå oerhört tacksam över denna fina relation!! ;)
Tillbringat fina timmar nu på eftermiddagen med dem o ena tjejen fixat håret! Man har fått topning av håret samt färgat det..vilken lyx o lycka!! ;)
Såå tacksam för detta, då det ger välmående o tacksamhet...vilket denna fina tjej förtjänar <3                                             // VARMT TACK..VÄNNEN MIN!!! <3

Innerligt Tack även till goa tjejen min, som i dagsläget har det oerhört "tufft"...:(
Såå glad att hon ändå vill umgås o dela med sig!! Känner enorm sympati för henne! <3  Bara såå duktig i allt hon gör o förmår...trots all "motgång"...:(
Beundransvärt..verkligen!!!!

Älskade vännen min...Ge allting TID, så ska du se att det i slutänden på något vis "ordnar" sig!! Kan inget annat råda...:(
MEN tro mig...DET kan bara bli bättre..GE DET EN CHANS.....***
// Du vet var man finns...!!! Finns här för DIG!!! <3

JA, vardagen är fylld med tankar o känslor, samt oro, ångest, tomhet, längtan samt såå mycket mer!
Att leva ensam med allt detta är alla gånger inte "hållbart" :(
Man har uppnåt en ålder, spelar stor roll i företaganden...känslan av avsaknad ork, flexiblitet, rädsla att misslyckas, samtidigt som man innerligt önskar ha förmåga att bidra med hjälp, underlätta för övriga familjemedlemmar samt få vara delaktig i småfolkets utveckling o uppväxt!!
ALLT detta sammanslaget kan "bidra" med ångest o osäkerhet...Kanske svårt för de utomstående att förstå, MEN..men....

Hur som...Älskar, håller av o respecterar de mina o deras åsikter...man önskar enbart vara till lags!

Härmed vill man tillägna de mina en STOR ELOGE o KÄRLEK, för att NI finns o bryr er om!!!
VARMT TACK, mina älskade...<3

Älskade medmänniskor "där ute"...Sänder er kärlek i mängder o även omtanke!! <3  // TAKE CARE...

Kramen//Annie






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar