onsdag 10 december 2014

"Lill-Lördag"...;)

Ja, då är det mitten på veckan igen...dagarna bara rusar förbi!

Har fått en del uträttat gällande bilen samt övriga "bestyr"...Slagit in de sista julklapparna till småfolket ;))
Hoppas de bringar glädje..
Man gör så gott det går o småttingarna får flera små klappar var, roligare med fler paket...;)

Ser innerligt fram emot att få umgås med dem alla, härlig samvaro med de mina o få känna samhörighet!!
Även om själva julafton blir något "splittrad", då de mina har 2 familjer o inte kan dela på sig...;)
Huvudsaken är trots allt att få träffa dem o få mysig samvaro...LÄNGTAR efter ALLA småttingar!

Trots alla "bestyr", har denna dag bidragit med oro, ångest o känslan av obehag..??

Tankar o funderingar går mestadels till de mina...älskade tjejen med familj...älskade sonen med familj, då de har o haft en riktig TUFF period med sjukdom, både gällande de vuxna o även småttingarna :(
Framför allt lilla LOVE, som tillbringade  en lång tid på Akuten med Papi...haft oerhört jobbigt med hosta m.m, svårt att andas o.s v..:(
Enligt Papi Daniel, verkar det sakta men säkert bli något lindrigare...hoppas innerligt på snar bättring för dem alla!
Ömmar i själ o hjärta när de mina inte mår bra...lider med dem, oavsett vem av dem. <3

I skrivandets stund är man oerhört känslosam..kommer en o annan tår. ALLA de mina är bara såå innerligt VÄRDEFULLA...även deras livskamrater...;)
Varmt tacksam för att få vara delaktig i deras liv o leverne, fina stunder tillsammans, förtroliga pratstunder, få visad uppskattning samt så mycket mer!!
Känna denna samhörighet...så unikt o fint!
 // Vill ge dessa fina en  ELOGE för detta...<3   TACK för att ni finns där för mina ÄLSKADE "barn"!!
   Ni sköter det helt GALANT...LOVE YOU ALL <3 <3 <3

ALLA fina medmänniskor "där ute" i vårt avlånga land...Ta hand om varandra o ha det gott!! ***
                                                        // Love you all <3

Kramen//Annie


 Tillägnat mina fina..Svärson o Svärdotter <3












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar