torsdag 19 april 2012

GOD MORGON..efter en relativt sömnlös natt, sitter jag nu här i skrivandets stund o tänker på vilken mysig kväll min älskade  dotter o jag upplevde igår!
Inte var dag man får besök o ensamheten kan stundvis kännas enormt "tung".... Att ha tre underbart härliga ungar, som idag lever sina liv o utvecklats till underbara personligheter, ja DET är en GÅVA...då vi trots allt endast får ha dem till lån's.
Ännu en härlig stund, var att tillsammans vakna, njuta morgonkaffet under småprat...sen var det då dags för min goa tjej att bege sig till jobbet. Denna härligt mysiga samvaro avrundades med en go kram o ett HEJDÅ!!!!
TACK VÄNNEN MIN..har innerligt njutit av vår samvaro!!!!
Kram på er/ Annie

2 kommentarer:

  1. Tack själv lilla mamma! Det var mysigt, och kul att lära dig blogga! :)
    Blev nästan lite rörd när jag läste ditt inlägg - och STOLT, för du fixade det helt utan min hjälp! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din förtjänst..en eloge till dig vännen min!
      // Kram

      Radera