lördag 21 april 2012

Inför Stockholmsresan...

Är i full gång att packa, då jag ska bege mig till "storsta'n" imorgon för att tillbringa några dagar hos min dotter med familj.
Det blir tåg fr.o.m nu, då jag inte har min gamla "skrutt" kvar..inte lika tillfredställande som att bara sätta sig i bilen o åka..känna frihetskänsla, känna sig oberoende, ja bara njuta av att bilkörningen!
De mina möter upp vid Centralen. Längtar efter att få träffa dem, framför allt "Lilleman"...;)), ska bli så mysigt att få "hänga" tillsammans!!

Även min älskade son med sambo sammanstrålar med oss lite senare på eftermiddagen..de ska bli föräldrar i mitten av Juli & DET är något som är lite svårt att "ta in".......min "lille pöjk" ska bli pappa!!
Åhhh, vad jag längtar...känner mig faktiskt lite upprymd, hihi ;))..ska bli sååå mysigt!!

Nu några rader om min andra goa dotter.
Då hon vunnit STORT, inom scrapbooking...DET är hon innerligt värd, efter alla SUVERÄNT fina saker hon åstadkommit under många års tid!
En STOR eloge till dig, vännen min..ännu ett stort GRATTIS o lycka till fortsättningsvis!!!
Puss o Kram



" Medmänniskor "
Skriv gärna ngn kommentar...denna blogg är även avsedd för er där ute. Kanske kan vi tillsammans föra en liten dialog..är öppen för det mesta.

Kram// Annie

2 kommentarer:

  1. Ha så mysigt i Stockholm och pussa alla från mej! :)

    SvaraRadera
  2. Väjntar fortfarande på fler inlägg....

    SvaraRadera