måndag 30 april 2012

Måndag...

Precis klivit ur duschen, denna tråkiga Måndag...:((
Har inte haft någon insperation att göra något alls idag..lusten har lyst med sin frånvaro! Men imorgon är en ny dag, med nya möjligheter (förhoppningsvis) ;))
Hur som helst, ska om en stund ta en liten promenad ner till affären, för att inhandla det som behövs...har då "tagit mig för" ngt.

Önskar jag hade en cykel, då det kanske vore lättare att bege sig ut, eftersom dessa ensamma promenader är pest o pina...jag får se..!?

Nåväl...nu tar vi kväller.

Kram// Annie

3 kommentarer:

  1. Jag ligger däckad här hemma hos mig, flundran ger banne mig INTE med sig, börjar bli rätt trött på eländet nu måste jag säga... Tror kanske jag ska prova slå dig en signal... Puss.

    SvaraRadera
  2. *hahahaaaa* FLUNSAN ska det stå, inget annat! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din lilla "FLUNDRA"...hihihiiii ;)) //Love you anyway..!!!

      Radera