lördag 28 april 2012

Hemma igen...

Hemkommen efter några mysiga dagar med min ena dotter o hennes familj, då framför allt "Lilleman"...:))
Haft flertal härliga stunder med den lilla "charmören"..hämtat på dagis varje dag denna vecka..upplevt stunder av fullkomlig lycka p.g.a denna lilla varelse!! Han är i dagsläget min ljuspunkt, får mig att skratta o må bra, ger honom hela min uppmärksamhet, vilket är något denna lilla kille behöver o älskar att få, delar med mig av ömheten o kärleken jag känner för honom.
Lilleman ger mig en känsla av att vara behövd...vilket jag behöver vara o saknar enormt i min nuvarande vardag! EN UNDERBAR liten kille!!!!!!!

Sammanstrålade även med min älskade son o hans sambo, vilka ska bli föräldrar till sommaren..är sååå förväntansfull..! Alltid mysigt att få träffas o umgås en stund..

När jag nu sitter här i skrivandets stund, kommer ensamheten smygandes över mig o det får mig att känna vemod..:((
Alltid samma sak då man varit borta ngr dagar...tomheten o ensamheten blir då väldigt påtaglig, mestadels känns det lika vemodigt när t.ex ngn av barnen varit hos mig..
Är det någon som känner igen sig??
När det talades om "ensamhet" tidigare om åren, kunde jag inte föreställa mig om HUR det var att känna sig ensam, då var det fullt upp med familj o barn, umgänge med vänner m.m
Man levde då ett helt annat liv...ännu mer märkbar är ensamheten om man lever ensam utan partner..
Att "ha någon" vid sin sida i vardagen är något helt annat, vilket man känner av..det FATTAS något!!

Nåväl...ser hur som helst fram emot nästa tripp till storsta'n..;))

// TREVLIG HELG


Kram// Annie

3 kommentarer:

  1. En STOR och varm kram till min lilla mamma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många varma tankar till dig, älskade vännen..samt en BLÖT puss!!

      Radera
    2. Vill även ännu en gång TACKA dig för all hjälp med denna blogg..VÄRDEFULLT..!!!/KRAM ;)

      Radera