onsdag 2 maj 2012

Vilket Kanonväder..

Har idag i alla fall varit ute en sväng..riktigt varmt!!
Tyvärr suttit på en varm buss i några vändor...men ett måste så här i vardagen, då det var dags för provtagnin m.m. Hade tanken att åka o hälsa på en god vän (min "plastmamma"), men huvudvärken ville idag inte ge med sig :(( , så det blev hemfärd...
Då de inte var riktigt nöjda med mig på vårdcentralen, fick jag en tid till läkare imorgon..."upplyftande".

Nu några varma tankar till en go tjej..
När "du" känner dig låg o allt känns tungt, har du då någon som finns DÄR för dig?
Någon som envist "puschar på", stöttar dig, har tålamod, peppar dig, visar omtanke, lyssnar på dig, verkligen försöker förstå samt så mycket mer...
Ja, detta är MIN goa tjej!! En riktig stöttepelare....TACK FÖR ATT DU FINNS..!! ;))

Härligt att det nu är kväll, kl är 19.15 o det är ännu ljust ute..!
Imorgon är en NY dag med nya möjligheter. Nu ska jag ta kväller.

// TA HAND OM DIG...

Kram// Annie

1 kommentar:

  1. Ny dag - nya möjligheter! Så rätt!
    Jag är stolt över dig! Puss!

    SvaraRadera