måndag 6 april 2015

Annandag påsk..sista dagen...

Tack o lov är nu påsken "avklarad"...

Då den medfört med isolering o ensamhet :(  MEN, nu börjar allt "lätta" o vardagen gör sig påmind.
Saker att "ta tag i"...bättre mående, efter en längre tids "orolig mage" ;)
Avsaknaden av mänsklig samvaro har väl varit den värsta biten!  Nog om detta...***

Denna dag har bestått av diverse sysslor...allt för att vara sysselsatt, då man nästan "klättrat på väggarna"...
DOCK ska det bli skapligt vårväder de närmaste dagar, vilket förhöjer humöret!! ;)
Det blir till att ta sig ut..uträtta saker o ting, ev sätta sig någonstans o njuta av vårsolen..DET ser man fram emot!

Lite längre fram blir det planering av ev tripp till de mina...;)
LÄNGTAR o saknar dem ALLA...***

För övrigt är man oerhört tacksam för ALLA fina vänner i gruppen "VÄRK MED BEGRÄNSNING", vilken fina vännen Jane B skapat o är ansvarig av! ALLA i detta härliga gäng är oerhört värdefulla, unika vänner <3
Nämnt detta ett antal gånger tidigare, blir nu ännu en gång ;)
EN STOR ELOGE till JANE B...Tack för detta!!!! <3
Vi är ALLA väldigt "sammansvetsade", har nog ej upplevt något liknande tidigare...Sååå unikt o värdefullt! ;)

Hoppas de mina gläds med mig...;)
Vilket jag är övertygad om att de faktiskt gör...
Ska bli såå oerhört "upplyftande" att få träffa mina nära o kära...framför allt småfolket!!! <3
DE är mitt liv...det bästa man har här i livet.   Bara ääälskar dem alla <3  //  TACK för att ni finns där...<3

Käraste medmänniskor i vårt avlånga land..Har du (ni) någon (några) som betyder ALLT!?  Dela GÄRNA med dig (ER)...Hoppas du (ni) har det BÄST!!!! <3             // LOVE U ALL...<3

Kramen//Annie


 To my love'd one's <3

 For u my friend <3
 ELOGE till J B <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar