fredag 3 april 2015

Långfredag...:(

GLAD PÅSK!!!
Långfredag...en dag som denna...INTE speciellt givande! Man är något isolerad från nära o kära :(

Dock får man vara tacksam över DET som faktiskt varit...underbart härlig vistelse i Egypten..samvaro med de man håller av som mest <3
Kan "ta detta" trots allt!! ;)

Det är sånt som händer...bara är så.
Vill inte på något vis "byta bort" denna unika, härliga  händelse på något vis! ;)
Står ut med detta "efterskalv"...hihi***

Man har under 1 veckas tid nu haft "orolig mage" efter trippen...tillbringat ett antal timmar på Akuten, för provtagningar, dropp m.m...
Får veta mer efter Påsken, vilket är viktigt! Få vetskap om VAD...
Dock nu i hemmets trygga, lugna vrå...så, bara att vänta...;)

Dilemma med detta...att INTE få träffa de mina samt småfolket!!! :(
Känns oerhört jobbigt att inte få krama om o betyga kärleken man känner...:( MEN, samtidigt känns det rätt ändå. Man önskar inte "smitta"...<3
Känner sådan enorm kärlek för de mina o försöker bäst man kan att inte "förstöra" denna på något som helst vis..<3
Har varit oerhört noga med att "fixa" påskäggen...Spritat händer o använt plasthanske, när man plockat med olika atteraljer...;) HOPPAS de kommer till glädje för ALLA mina älsklingar!!!

Nåväl...nog om detta! ;)
Önskar ALLA de mina en GLAD PÅSK! Ha nu en härligt fin Påsk-helg! ;)
Varmt TACK, ännu en gång...<3  För underbart härlig vistelse i Egypten... såååå oerhört värdefullt o givande!! TACK mina älsklingar! <3

ALLA fina medmänniskor "där ute"...Önskar er en FIN påsk...Må ni få ha det göööt!! ;) <3 LOVE U..<3

Kramen// Annie






 Till mina älsklingar <3 <3 <3


2 kommentarer:

  1. Krya på dig kramar 💗 💛 ❤

    SvaraRadera
  2. Tack fina vännen Linda...<3
    Uppskattar din omtanke...
    Ta hand om dig o ha det gott vännen !! <3

    SvaraRadera