söndag 5 april 2015

Påskafton..ännu isolerad :(

Denna dag har medfört något positivt!!

Något bättre i magen...jiiiipppppiii!! Ett steg framåt...! ;)
Efter 8 dagars "orolig mage", kan man kanske nu se en bättring, vilket är oerhört välkommet ;)

Allmänt:
Denna Påsk har absolut INTE varit vad man hoppats...:(
Inte fått träffat de mina eller småfolket...verkligen "tragiskt"! DET man lever för är barnen o deras underbart härliga barn.
Man har känt saknad..tomhet..längtan..gråtit en del över denna "situation", MEN vad göra...***

Situationen har tyvärr varit som den varit o man skulle ALDRIG utsätta sina nära o kära för något liknande...<3
Har tilltro...snart får man träffas igen o DET är huvudsaken. LÄNGTAR efter att få ta en tripp till Silverdal för  ett känslomässigt möte med småfolket samt älskade tjejen min o hennes man! ;)
Även få tillfälle att återse mina fina ute på Värmdö...SAKNAR dem ALLA oerhört!!! <3

Som sagt...allt detta börjar sätta sig på humör..välmående..tålamod m.m :(
"Klättrar nästan på väggarna" här hemma! Denna isolering börjar bli oerhört påfrestande :(
Inväntar provsvar efter helgen, vilket är positivt...då man vill få VETSKAP om vad som orsakat detta!!!

Tills dess är det bara att "foga" sig...
Som man tidigare nämnt...Ångrar absolut INGENTING av den härliga vistelsen i Egypten!! ;)
En såå oerhört underbar vecka med de mina o småfolket <3
Bara såååå underbart!! Detta tar man gärna...trots allt !!!! ;)

Vill nu ännu en gång TACKA de mina för en underbart härlig resa o vistelse på ett helt underbart ställe!!
Kommer ALDRIG att glömma denna härliga händelse..TACK VARE ER, MINA ÄLSKLINGAR!!!! <3

Älskade medmänniskor i vårt avlånga land...<3 Hoppas du (ni) har en underbart härlig Påsk-helg!! ;)
// Ta hand om dig (er) o ha det BÄST!!!!! <3     // LOVE U ALL <3

Kramen//Annie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar