lördag 11 april 2015

Lördags kväll..

Denna dag har medfört många tankar o funderingar kring "de mina", som ej längre finns med...:( <3

Vissa stunder kommer ALLT "över en"...då man känner vemod, tomhet o saknad. Men trots allt livets gång...
Dock medför dessa stunder även fina minnen...samvaron, samhörigheten, umgänget, vårdnaden av dem på äldre dagar då DE alltid funnits DÄR! <3
Vilket man innerligen ville "återge" ;)  Familjen betyder ALLT!!!

Har denna Lördagskväll inte funnit någon ro...känslan av rastlöshet, tomhet, ensamhet, nedstämdhet, gör det hela något svårt...
I skrivandets stund känner man vanmakt över HUR allt kommer att bli...:(
Man har den senaste tiden inte mått alltför ok o då man längre ej är 20, känner man "vemod" eftersom ALLT tar "musten ur en"...det tar "evigheter" innan man återfår kraft o ork...Rädslan att inte ha möjlighet att "finnas där" för de mina, INTE få uppleva småfolkets uppväxt o få följa deras utveckling...

En innerlig rädsla att INTE "få vara med"...Ledsen för dessa rader, men känner detta såå oerhört starkt just nu...
Bara är en sådan dag...då man känner "vanmakt", känner sig gråtfärdig, sårbar, "utlämnad"..ensam!!

Nåväl..nog ordat om detta!!!

Imorgon är en NY dag med NYA möjligheter o upplevelser ;)
Gör tappra försök att "se framåt"...

        // ÄLSKAR min familj...barnen o småfolket av hela mitt JAG <3 TACK för att ni finns!!! <3

Älskade medmänniskor...<3  Även JAG kan känna rädsla..hoppas dock att du (ni) har det bra!! ;)
// Ta hand om dig (er) o ta hand om varandra!! <3    // Love u ALL...***

Kramen// Annie



Thank u for beeing u <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar