måndag 3 augusti 2015

Ännu en trist Måndag...

Aldrig gillat Måndagar..vet egentligen inte varför!? De har en förmåga att bara kännas så...;)

Då man haft några förhoppningar om en relativt BRA dag...men icke sa nicke!!
MEN det blir förhoppningsvis bättre dagar!?

Har inte hört ifrån de mina från Silverdal...då de säkerligen är på någon "tripp"..hoppas de har det BÄST!
SAKNAR dem o småfolket, hoppas på ett snart återseende!
Samma med fina familjen på Värmdö...LÄNGTAR efter dem o SAKNAR även dem o småttingarna!!
Då man har en del att "ta itu med", blir det perioder man SAKNAR "ihjäl sig"...:(

Hoppas "få till det" snarast! ;) DE är ALLA mitt allt...så, så värdefulla o älskade!

Heller inte hört ifrån goa tjejen min?! Hoppas även där att allt väl...<3

Kanske även mitt eget fel...har inte varit för aktiv i min kontakt med henne!! :(
När man har det som man har, "glömmer man bort sig"...
Vilket alla gånger INTE är rätt!!
MEN, vi är alla inte mer än människor...med brister o fel, så är det nog för ALLA!!

INGEN är perfect!! Tack o lov...
Trots allt...SAKNAR ALLA de mina, så är det. Man får säkerligen skylla sig själv, eller!?
Hör man inte av sig regelbundet, är DET väl givet.
Vill dock säga att :
MINA ÄLSKADE...Tack för att ni finns där, LOVE YOU ALL <3

Kära medmänniskor i vårt avlånga land..Hoppas DU (NI) har nära o kära ni värnar om, samt att DE värnar om DIG (ER) !? Sänder varm omtanke o kärlek i mängder till er ALLA!! <3 // Take care..***

Kramen//Annie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar