söndag 23 augusti 2015

Måendet INTE på topp...









Denna Söndag har medfört många "tunga" tankar, funderingar, ångest, tomhet o ensamhet...

Då man i övrigt INTE mår alltför bra, bidrar detta med så mycket mer :(
VAD har man gjort för fel under livets gång, för att förtjäna detta!? Att aldrig få må riktigt bra...
Man får dock "kämpa vidare" o hoppas på någon slags "förbättring"...

Som man nämnt i tidigare "inlägg", önskar inget hellre än att få leva NU! Känna livet o leva fullt ut...
Känner enbart "frustration" i dagsläget...VARFÖR..varför!!?
ALLT detta upprepas om o om igen, bara så "tungt".
SAKNAR de mina, då måendet har varit "boven" under en längre period! Önskar inget hellre än att få "ta igen" all den tid som man förlorat med dem ALLA..:(

Hoppas innerligt de kommer att "ta emot mig" efter ALL tid som detta pågått...
LÄNGTAR..LÄNGTAR såå efter de mina <3

Trots allt haft min finaste vän som stöd o uppmuntran..STOR ELOGE till vännen min <3

Vänskap betyder såå oerhört mycket o uppskattas varmt! Bara så viktigt o värdefullt med vänner ;)
MEN ändock...De mina betyder ALLT!!

Ser fram emot kommande Söndag..då blir det "tripp" till älskade sonen med fina familjen <3
Lilla Love fyller 1 år...åhh, ska bli så, så mysigt att få träffa sonen, fina mammaMia, o småfolket!! <3
LÄNGTAR även efter älskade tjejen med familj i Silverdal..åhh, småfolket!!! <3 Love..***

Känner i skrivandets stund en enorm längtan o saknad! :(
Får "rätta till" denna situation, helt enkelt!! ;)   FÖRSÖKER verkligen..dock inget man kunnat styrt...

Älskade medmänniskor o vänner...Hoppas ER helg varit till tillfredställelse!? Önskar er ALLA en BRA kommande vecka åter igen...;) TAKE CARE sweet friends <3  // Love u ALL..***

Love//Annie













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar