lördag 22 augusti 2015

Lördag's kväll, men många tankar...

Trots allt har denna dag medfört fina stunder med en fin vän...Dock slutade det inte alltför "upplyftande" av olika skäl...

DET man känner i skrivandets stund är enbart tomhet, saknad, ledsamhet...MEN försöker ta det som det nu må vara...
Man trodde väl aldrig att "detta" skulle betyda så oerhört mycket!?
Tros allt GÖR det det...HUR det än må vara eller bli, så ser man fram emot eventuellt nytt "besök" av denna härliga, upplyftande, känslosamma, omtänksamma vän..DET får visa sig..!? ;)

Hur som..finns även andra fina vänner i mitt liv o i min vardag som betyder oerhört!! ;)
Värdesätter dem av hela mitt jag <3
Utan dem hade inte tillvaron varit densamma..TACK mina finingar!

Man hade en underbart härlig samvaro o ett underbart umgänge med dessa finingar!! <3
Tror inte  DE egentligen förstår VAD denna kväll betydde...!?
Bara så, så mysigt! ;)

Dock ska  vi snart "sammanstråla! igen..om ca: 2veckor..Här hemma..ska bli mysigt!
MEN tror inte att det blir någon övernattning..eller!?
För stunden känns det INTE så..Soory!! :(
MEN ska bli underbart härligt ändå...Hoppas mina finingar tycker likadant!!??

Man har en underligt "påfrestande" period för dagen..MEN som tidigare nämnt, blir väl bättre inom sin tid.
INTE så enkelt att bara "byta" identitet o mående...Hoppas dock mina Älskade vänner godtar detta!? ;)
Får invänta svar o vänta...inget annat att göra för dagen!! ;)

Älskade vänner o medmänniskor...Hoppas ni har det bäst..så gott det nu går...<3 Önskar ALLA en FIN kommande vecka...SNÄLLA, kommentera så, så gärna!! // tAck på förhand..mina fina <3
 // TAKE CARE of u my sweet friends..<3

Love// Annie









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar