torsdag 6 september 2012

Åter igen...

Härliga sensommardagar...men det börjar märkas att hösten är i antågande...*

En dag med "uppgivenhet", då man åter igen varit på "besök" hos tandvården...:((
Tillbringat en större del av dagen med att vänta...vänta, då jag tog bussen till tandvården för att prata personligen med min tandläkare. Var i behov att få en tid "omgående"...därav all väntan! Blev tilldelad en senare tid (ngr timmar senare), vilket man var tacksam för...har nu "fixat" DET, tack o lov!! ;)
(för denna gång..) Måtte det INTE bli något mer, då jag redan har en tid bokad för att fixa det som "väntar mig"...:((

För övrigt har dagen varit ganska händelselös...LÄNGTAR bara efter att få umgås med de mina!! Här hemma är det mesta som vanligt, tomt o ensamt...:(
Som tidigare nämnt, försöker man trots allt INTE tänka i de banor..."jobbar stenhårt" med att sysselsätta mig, inte låta tankar o känslor "skena iväg"...FÖRSÖKER tänka på mer positiva ting...då t.ex BARNEN, deras "småttingar", "jobba för" att få må bättre, "finnas här" för dem UTAN att behöva belasta dem "med mitt"...DE har rätt till ett liv, en vardag, DE har rätt till LYCKA, välbefinnande, sinnesfrid, tillfredställan...UTAN oro, tankar o känslor som påverkar DERAS leverne...*

Vi föräldrar önskar inget hellre än att BARNEN har det bra...får vara lyckliga o tillfreds med de sina o livet! DE är ändå DET bästa som vi "åstadkommit"...;))* * *
   //DE är i alla fall DET BÄSTA JAG HAR...en ELOGE till BARNEN...!! ;))
                                     // LOVE YOU ALL..! //

// Till er "likasinnade" medmänniskor...Ha en skön kväll..!!*

Kram//Annie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar