tisdag 4 september 2012

Förtvivlan...:(

Besök hos tandvården tidigare idag, fick mig att bli helt förtvivlad...trots tidigare vetskap om VAD som hända skall...:((
Allt blev så enormt "definitivt" o får mig att känna obehag, rädsla, oro, ångest för vad som komma skall. Vet inte HUR man ska klara detta, varken fysiskt..psykiskt eller ekonomiskt!?? :((
Känner mig totalt "utlämnad" o ängslig inför det hela...

Från det ena till det andra...trots dessa motgångar, har jag haft en underbar samvaro med min syster, familjen o nya "bekantskaper". Vi tillbringade födelsedagsfirandet i sonens Studio...;))
Vi umgicks, pratade o skojade under hela Lördagen...HÄRLIGT minnesrikt!! ;)
Framåt nattkröken fick man agera chaufför, då födelsedagsbarnet intagit några glas rött o vi begav oss ut till Värmdö...alla var trötta o det var läggdags.
Slog upp ögonen till "morgonstök" o joller från "lill-madam"...hääärligt! Söndagen bjöd på en liten utflykt med "lilla fiina familjen"...åka på husvisning, vilket var väldigt spännande.
Tyckte kanske att huset låg lite väl långt ut på Värmdö, men det var ett riktigt fint hus de kikade på! ;))
Håller nu tummarna för dem...önskar dem LYCKA TILL, då de förtjänar att "få" sitt "drömhus"!!

Som det sig brukar, mår man ALLTID så enormt bra när man är med de sina...när man sen kommer hem igen, är ALLT sig likt...tomheten, ensamheten gör sig påmind!
Har innerligt gjort tappra försök med "att se framåt"...försöka vara o tänka positivt, se framåt på nästa "tripp"...att få träffa Lilleman, "hänga" med honom...att få träffa  "lilla madam" med familj, få lära känna lillan, som jag fått lära känna lilleman!? Dessa små varelser är min "LJUSPUNKT"...;))
Det var nu längesedan man "hängde" med lilleman o man innerligt LÄNGTAR efter denna häärliga kille!!
SAKNAR honom :((
Längtar efter att få umgås med honom o hans familj...*

Även min goa tjej i Norberg, ser jag fram emot att få träffa o umgås med...blir inte allt för ofta...:(
Vi pratade sist om en helg på "tu man hand" o övernattning...DET vore myysigt ;))
Hon o hennes familj håller på med "ombygge" av vinden (framför allt hennes goa man)...själv har min going
gjort iordning ett arbetsrum där hon SCRAPPAR o pysslar...DET blev kanonbra, då jag ännu bara sett rummet på bild, ska det bli såå spännande att få kika på ALLT som är på G. ;))
ALLA i den familjen är otroligt duktiga o ambitiösa...*

Ja, man har en hel del att se fram emot o jag försöker "hålla fast" vid DET...tänka framåt på allt som väntar!!
Visst, däremellan har man sina "dagar"... men ändock!! *

I morgon är det Onsdag o halva veckan avklarad...vardagen "rullar på" trots allt. En ny dag...får väl försöka göra det bästa av den...ta vara på dagen.*

// Alla "likasinnade" medmänniskor där ute...TA HAND OM ER..ha en skön kväll..!!***

Kram//Annie



My belowed children...
                      and their children...***
                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar