lördag 8 september 2012

"Uppgiven"...

En tung dag, som bidragit med "vemod" o en känsla av uppgivenhet...:((

Många "tunga", mörka tankar kring DET som komma skall...DET är min värsta mardröm, faktiskt haft drömmar om DET natten som var...:((
Upplever "hela saken" fruktansvärt jobbig o "skrämmande"...man kan bara hoppas att det kommer att kännas "annorlunda", när det väl är avklarat..!? DET vore "lyckan"!!*

Nåväl, dagen började inte speciellt bra, då man absolut INTE ville kliva upp...slutade med att det blev relativt sent innan man till slut gjorde det :((
Ännu en dag till spillo!! Blir inte klok på detta...!? Ena dagen "UPP" andra "NER"...ingen "jämnvikt" där heller. Men, som tidigare nämnt...SKA INTE "sjunka ner" i avgrunden, den mörkaste av mörka!
Kämpar mot det, då man en gång hamnat där...tar det enorm kraft o energi att "ta sig upp" igen...det är förödande o enormt påfrestande, då man trots allt bara önskar att få "må bra" (bättre).

VILL finnas här för de mina...för "småfolket", mina vänner, med positiv attityd o ork...med glädje, styrka, empati...känna att man "behövs", känna att man är omtyckt o älskad för den man är, känna att man är DEN man kan vända sig till vid behov...få tröst, få omtanke, få förståelse, få "lätta sitt hjärta"...JA, någon "klippa" att "luta sig" på...ÖNSKAR VARA DEN STARKA...**

Tyvärr är det alla gånger inte så...DÅ det ibland är de mina som är o får vara DE STARKA, vilket jag finner helt FEL, som förälder! :(
Inget "ont" om dem, (de mina)...MEN är det inte vi föräldrar som ska VARA STARKA o finnas för DEM!!?
DET får mig att känna "misslyckande"...får mig att känna mig totalt "hjälplös", liten, okunnig, värdelös, o "utanför"...:((

JAG (vi) har satt dessa underbart härliga personligheter till världen...det är min (vår) skyldighet att VÄRNA om DEM...oavsett!! Man önskar i många "sammanhang" att man varit en bättre, tryggare, mer stabil, hjälpande, starkare förälder...Så känns det här o NU. MEN se vilka UNDERBART HÄRLIGA (barn), PERSONLIGHETER de utvecklats till...har JAG en "del" i "DET??
OM så är fallet...DÅ känner jag mig STOLT...;))
Hur det än må vara, är jag oerhört stolt över mina barn...DE finns där, DE visar omtanke, DE har förståelse, DE tycker om mig för den jag är!! ;))
DET vore en "wake up" klocka...MEN inte lätt att "uppfölja"...:((

DE är ärliga o raka...DE finns där ute...vilket är ENORMT värdefullt, DE är "mina" (våra)...NÅGOT måste man gjort bra för att "fått gåvan" till så häärliga "individer"!!
Må NI ALLA ha LYCKA, VÄLGÅNG, TILLFREDSTÄLLAN, SINNESFRID...Ja, helt enkelt...MÅ NI HA ETT BRA LIV...!!***

                                                        // LOVE YOU WITH ALL MY HEART..//

Kram//Annie






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar