fredag 7 september 2012

"Myskväll"..

Man har under dagen fått en del gjort...;))

Har "pysslat" här hemma o städat, skrivit några vykort, postat dem samt varit o handlat...relativt nöjd med denna dag...när man öppnade ytterdörren efter att varit iväg, luktade det såpa...häärlig doft, då man vet att hemmet är rent!! ;))
Känns rätt bra att uträttat en del idag! För övrigt inget speciellt...JO, har fått förfrågan gällande en "foderhund"...en tjej kontaktade mig tidigare på da'n, som har en 5årig mellanpinscher imorterad från USA, en lugn o snäll kille, som ev ska vara på foderavtal i 2år...för att sedan bli min! Då han har så lugnt psyke, önskar de fortsätta med att använda honom i avel under de närmaste 2åren.

Har inte hunnit tänka över saken ännu...ägaren kommer att höra av sig på Söndag, då vi ska diskutera saken m.m...De bor inte alltför långt härifrån, då det är en fördel. Vem vet...kanske...!???*

Annars "rullar" dagarna på...tankarna går som oftast till de mina o "småfolket"...;))
Tanken är att eventuellt åka till min goa dotter med familj, om ca 2veckor...efter ett besök hos tandvården :(
Det värsta är att det är ganska så lång tid, innan man kan bege sig...LÄNGTAR efter Lilleman redan NU...ser innerligt fram emot att få träffa honom...denna hääärliga lilla varelse!! Även goa tjejen min, samt hennes goa sambo...;)) Man får ge sig till tåls!!*

Kvällen har varit lugn o ska nu "inta" soffan o tv:en...koppla av med lite "verklighetsflykt"...bara vara! Intog tidigare ett glas rött, vilket inte smakade speciellt bra ikväll o nu tar jag "kväller"!!*


Kram//Annie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar