onsdag 12 september 2012

Härliga sensommar...

Nu har vi haft turen på vår sida, gällande härliga dagar...;))

Men man känner ändå att hösten är på G. Annars är här som vanligt...oro i kroppen, påtaglig ensamhet som gör vardagen lite tung.:(
"Försöker" trots allt så gott det går...Väntar samtal från sonen min, vilket skulle kommit igår kväll, MEN ännu en gång blev "bortglömt"...hahahaaa!!..lilla gurkan i ett "nötskal ;))))
Nåväl, man är inte mer än människa...ALLA glömmer vi emmelanåt, utmattade av trötthet, stressade, mycket runt omkring oss i vardagen med jobb, barn o familj...har full förståelse!! MEN ändå så likt "vännen min"!! ;))

Idag är det tänkt att ordna med några saker, så har man DET ur världen sen...*

Goa tjejen min o jag pratades vid för ett antal dagar sedan, då det blev en hel del sagt...haft många tankar kring DET samtalet o håller med henne...VARFÖR känns det då så "tokigt"..?..samvetet kanske!?
Hur som helst har det "påverkat"...kan inte riktigt förklara, men känns inte bra!?

Här o nu, då man sitter vid fönstret o tittar ut...längtar man ut! ;)
Denna härliga sensommardag, kan man inte annat än att vilja ut! Då får det bli en liten "utflykt"...så får det bli! Ska nu göra mig iordning o njuta av dagen...;))

// Hoppas alla "likasinnade" får (har) en underbart härlig dag...!! ***

Kram//Annie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar