torsdag 13 september 2012

Man undrar...

Hela mitt inre är idag "i uppror"...undrar VAD det kan bero på, då det inte skett något speciellt under dagen som kan orsakat denna inre "oro"!?
Men som tidigare nämnt...är den ena dan inte lik den andra. Trots allt undrar man...vad det är frågan om!?!
Har några "obehagliga" saker framför mig att "klara av"...ev påverkar DET mig mer än vad man förväntat...:(

För övrigt har denna dag inte "bjudit" på något över det vanliga...pysslat med lite av varje, plockat reda på tvätten efter besök i tvättstugan härom dagen, fått undan de vardagliga bestyren...en helt "vanlig" dag.
Har även varit (är) många tankar på ALLA de mina...SAKNAR dem!! *

Sedan mitt samtal med goa tjejen som med sin familj bor i Norberg, har "något förändrats"...vet inte om jag funnit rätt ord, men känner att detta med "bloggandet" INTE "funkar" som tidigare!??? :((
Gör att jag känner mig "förvirrad" o "vilsen"...? *

Har under skrivandets stund varit ut o sålt några saker genom blocket, vilket känns "tillfredställande"...;) Skönt att få det avklarat!

Då hösten är i antågande o mörkret kommer allt tidigare, blir kvällarna "längre"...man har absolut ingen lust att företa sig någonting, blir mest att man "lutar sig" framför tv:en, fast det inte finns något "lockande" att drömma sig bort i...verklighetsflykt, som jag kallar det.
Nåväl...nog nämnt om detta, får trots allt bli så! Att avnjuta en nybryggd kopp kaffe till är heller inte helt fel.

// Ha nu en skön stund...alla "likasinnade"*



Kram//Annie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar