fredag 31 augusti 2012

"Myskväll"...

Har uträttat en hel del under dagen o har nu en lite Fredag'smys, med ett glas rött o lite tilltugg...;))

Den här dagen har varit relativt tillfredställande...känns ganska bra!? Man blir lite "fundersam" över att det ev är FÖR bra för att vara sant...!? Men värdesätter det...;)
Imorgon bär det av till Storsta'n, känner mig riktigt "laddad"...då det ska bli mysigt att träffa de sina o ev bekanta!?
Har pratats vid med min "halv-syster" o hon planerar att komma, efter en inbjudan från älskade sonen min!*
Ser innerligt fram emot att träffa henne, då vi inte haft möjlighet att "sammanstråla" under sommaren. ;))

Man SAKNAR innerligt "de sina"...känner att man inget hellre vill än att umgås, känna samhörighet, då livet inte går "i repris"...VARFÖR sitta ensam, när man har tillfälle o LÄNGTAN efter umgänge o gemenskap!!?

Vet inte riktigt NÄR man ska bege sig imorgon, då jag erbjudit att "hjälpa till" före uppvaktningen...får höra närmare om en stund...;))*

Alltså...det blir till att bege sig vid "lunchtid" för att möta upp kära syster, för att sedan åka vidare till  sonens studio...ev kan vi hjälpa till med bestyren innan "gästerna" dyker upp...ser verkligen fram emot detta!!
Att få träffa min kära syster, samt få umgås med sonen..sambo'n o lilla "pyret"...Häärligt..!!!*
Full av förväntan inför morgondagen!! ;))

// Ha en underbar helg....**

Kram//Annie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar