onsdag 6 juni 2012

En härlig glädjestund...

Dagen började inte så bra, då jag inte ville kliva upp...låg o slumrade alltför länge...:(
Slog sedan en signal till Lillemans mamma, som tidigare försökt nå mig o fick veta att de var på väg till Västerås för att hälsa på..de hade planerat en liten utflykt!
DÅ blev det fart o fläkt...intog "morgonkaffe" o ett par hårdmackor..för att sedan plaska av mig.

Min goa dotter meddelade en stund senare att de anlänt, varav jag skyndade ner till bussen...som för ovanlighetens skull kom  på en gång. Samma tur även vid Stationen, där jag bytte buss!
Ååååhhhh, så jag såg fram emot att få träffa lilleman!!
Självfallet även de mina...en annan person var också med, som jag inte träffat den senaste tiden! ;))

Min dotter's sambos mamma...vilken hääärlig person!!! Hon har kommit att stå mig nära under åren
som gått sedan vi först träffades.Sååå mysigt att träffa dem alla!
Umgänget för dagen blev tyvärr inte tillräckligt långt, då de skulle bege sig hemmåt efter ett par timmar..
MEN det har varit jättemysigt att få umgås en stund o "hänga" lite med lillen!

Ja, då sitter man här igen, tomt o ensamt...får leva på minnen ett tag framöver. ;)
                            //En minnesvärd dag...TACK för besöket!!

Nu blir det Tv en stund...

Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar