tisdag 19 juni 2012

Frustrerande....

Nyligen färdig i tvättstugan o tvätten upphängd! Har inte hänt så mycket mer idag, då jag känner mig "frustrerad" med en massa oro i kroppen...:((
Det var tänkt att jag ev skulle ta en tripp in till City, vilket inte blev av...har tillbringat en bra stund vid dator'n o sökt finna en bil på nätet utan resultat! HUR "dum" får man egentligen vara...är medveten om att jag inte har tillgång till någon större peng, o de bilar som inte kostar mer än några tusen, är det ingenting med!!
Inte undra på att jag känner som jag gör..kan inte låta bli att kika!

För övrigt har dagen varit bläääää! Kan inte komma till ro..rastlösheten FÖR påtaglig.

Däremot blev jag innerligt glad över, att jag fått en kommentar på mitt föregående inlägg...;))

Medmänniskor...Tyck till o kommentera GÄRNA, då nu vem som helst har den möjligheten!!
Gå även med i FOLLOWER*S....vore kanon!

// TA HAND OM DIG (ER)....;)

Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar