lördag 2 juni 2012

Tomt o ensamt..

Ännu en Lördagskväll lik de flesta..tomheten o ensamheten har smygit sig på..tidigare på dagen kändes det lite bättre, då jag antog det skulle bli en förhållandevis hyfsad dag.

Jag är oerhört tacksam för barnens samtal, då de är sååå värdefulla...alltid härligt att få höra ifrån de sina! ;)
Önskar bara jag finge vara närmare dem...har så svårt att "hantera" ensamhet. Den största "boven" i min nuvarande vardag.
Människan är inte skapt att leva ensam, då vi som hundarna är "flockdjur"...visst kan det emellanåt vara rätt skönt med en stunds ensamhet, att bara få vara, göra som det faller sig o.s.v .

Alla lever sina liv, vilket är fullt normalt...under åren som gått har man någonstans "tappat bort" sig själv, vilket bidragit med dåligt självförtroende, svårt med att "släppa någon inpå sig", känsla av att man inte duger,
blivit lite av "ensamvarg" o känna sig mestadels vilsen...
Man frågar sig ofta VARFÖR allt blivit som det är idag o man har nog själv skuld i en del, MEN att "ta sig i kragen" o förändra sin situation...DET är lättare sagt än gjort.
Ibland vill man sååå mycket o man planerar att göra än det ena o andra, då man inte förmår sig att fullfölja!

Nåväl, denna kväll har inte varit den bästa, men när tankarna går till Lilleman, min solstråle..då ler jag för mig själv o inombords! ;))

// IMORGON ÄR EN NY DAG MED NYA MÖJLIGHETER....!*

                                                    // MÅ GOTT...

Kram// Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar