torsdag 21 juni 2012

En någorlunda dag...

Har idag i alla fall tagit mig ner till City!
Inhandlat det nödvändigaste, så nu klarar man sig över helgen. Även en flaska vin o en flaska Absolut med päronsmak....måste prova om den "smakar"..;))
Kändes skönt att komma ut en sväng o nu sitter man här i skrivandets stund..
Pratade nyligen med min goa dotter som bor utanför Norberg...blir glad när jag pratar med henne o blev medbjuden med mitt ex, för att fira Midsommar med dem! ;))

Exet hämtar upp mig vid 13-tiden o jag ser fram emot att träffa min goa tjej med familj! Då jag tidigare idag kände lite vemod inför helgen, då alla sammanstrålar o firar samt umgås...känslan av ensamhet kom smygande o man drog en djup suck!
Denna stund, när man sitter här o skriver far tankarna iväg till HUR det var när man som yngre... planerade med vänner i sin omgivning att fira Midsommar..vi campade vid dessa tillfällen o umgicks..rätt mysigt hade vi då!!

Tiderna förändras..vi utvecklas o förändras...!
Hur det än må vara idag, ser jag innerligt fram emot morgondagen, då man får träffa de sina o umgås! ;))

Trots allt är ensamheten påtaglig i skrivandets stund! Saknaden över de som inte längre finns hos mig, denna tomhet som nästan får en att "klättra på väggarna", vetskapen om att de flesta i ens omgivning lever med sina respective och man inte vill "inkräkta"...
Dagligen försöker man intala sig själv om att...IMORGON ÄR EN NY DAG MED NYA MÖJLIGHETER!

Hur som helst...ser fram emot morgondagen o får "ta det" därifrån efter helgen!!

// Önskar dig (er) ännu en gång...GLAD MIDSOMMAR o Ha det gott...!!!

// Passa på o gå med i FOLLOWER*S!!

Kram//Annie

1 kommentar:

  1. Ja du är varmt välkommen! :)
    Kul att du fick "tummen ur" och faktiskt ringde, känns som om jag jämt tjatar på dig att komma hit, det är rätt länge sen nu som du var hemma hos oss.
    Förresten så bor jag utanför NORBERG om man ska vara petig, Fagersta är en helt annan kommun. ;)
    Vi ses imorgon snurrmamma! Puss!

    SvaraRadera