söndag 3 juni 2012

Rastlös.....

En kväll full av rastlöshet o oro i kroppen..vet inte vad jag ska göra av mig själv! Önskar jag hellre haft möjlighet att åka till storsta'n för att hjälpa till med Lillen. Det ömmade i hjärtat när jag fick avböja...har de närmaste  dagarna några åtaganden som måste fixas.
Stundvis blir denna oro o rastlöshet nästan outhärdlig...svårt att sätta ord på det, men man går omkring här hemma som en osalig ande..frustrerande!!

Dagar som denna är enormt påfrestande..ingen att "avreagera" sig på, ingen att bolla ideer med, JA, frustrerande! :(

Nåväl..har trots allt varit iväg o hälsat på en kär vän, min "plastmamma"...som blev innerligt glad över mitt besök..alltid tillfredställande att få glädja nån som står mig nära. ;

Nu även fått "idetorka", så det får vara allt för idag...Tack för mig..!

// Ta hand om dig (er)

Kram// Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar