tisdag 26 juni 2012

Förväntningar...

Den senaste veckan har varit enormt "motig"...tungt o svårt att leva upp till andras förväntningar, fast man gärna skulle vilja! :(
Under dessa "svackor" är det påfrestande o tärande..tungt att ta sig för någonting, ser inte "ljusglimtar" när de erbjuds...känner för varje gång hur det tar på krafterna o tär ända in i själ o hjärta!
Det sista man vill är att "svika" o utsätta sina nära o kära för sina problem.
VARFÖR förmår man sig inte att vara mer positiv...??? VARFÖR förmår man sig inte att njuta av livet som det är???

Är sååå själsligt trött på att "må dåligt" mestadels, önskar en förändring...en nystart, MEN HUR..???

Då man nu sitter här i skrivandets stund, går tankarna till min dotter i storsta'n..då hon tidigare idag blev något besviken på mig..:(
Det gör mig sååå ont att "påverka" de mina med HUR jag mår...önskar av hela mitt jag att det vore annorlunda! Självfallet påverkas de o det går tyvärr inte att undvika...jätteledsen för detta!! :((

Om ett par timmar kommer min goa tjej (som bor utanför Norberg), som jobbar över en stund...vi ska äta lite o umgås en stund innan det blir dags att knoppa...
Blir ev inte något vidare sällskap, då man mår som man gör..MEN jag ska njuta sällskapet!!

Trots allt hoppas jag du (ni) haft en underbar Midsommarhelg......med mys o kärlek!! ;))

// Ta hand om varandra*


Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar