fredag 1 juni 2012

Vilken kväll..

Vilken stämning på Let's Dance..härligt att se denna utveckling bland deltagarna..eller hur!? De är otroligt duktiga..helt suveräna!! Håller på Anton, då han varit otroligt duktig rakt igenom programmet.
Spänningen är stor!!

Synd att man inte har någon att dela detta med..:(
Att sitta här ensam känns inte kul, men man får ta det som det är. Mina tankar går till alla likasinnade där ute..som ev också känner av ensamheten!?
Skulle innerligt glädja mig att få kontakt med någon som känner som jag..!

För övrigt har denna dag varit som de flesta..stökat här hemma, varit i tvättstugan o bara varit sen dess.
Ska om en stund se klart på Let's Dance finalen..spännande!

Även gjort ett tappert försök att hjälpa min goa tjej med ett "uppdrag"...hoppas det är tillfredställande för hennes del.

Trots allt vill jag önska dig (er) en fin helg med mängder av kärlek o myyys!

// TA HAND OM DIG (ER).....Love you all <3

Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar