tisdag 5 juni 2012

"Underliga" dagar...

Denna vecka har startat något underligt...kan inte förklara, men de senaste dagarna har kännts konstiga!? Känner mig smått irriterad o uttråkad, samtidigt som  det känns lite ledssamt...:((

Har inte gjort något speciellt...uträttat några saker man "skjutit upp" ett antal gånger, så det känns relativt bra.
Stannade till i City tidigare på eftermiddagen o lämnade tillbaks klänningen jag inhandlade i förra veckan, då jag inte var riktigt nöjd med den..så var det me de!

Även varit på Sjukhuset, då jag skulle på Mammografi....åååhhhhh, vilken behandling av mina tuttar!!! Det klämdes, drogs, vreds o puttades...vad får vi kvinnor inte stå ut med......hihihiiii!! ;))

Nåväl, dagen har varit någorlunda, men det är något som INTE stämmer..man kunde väl få må bättre. Saknar något el någon, vad vet jag!?
Har ett behov av att på något sätt förändra min vardag, samtidigt som jag inte har en "susning" om  vad, när, hur..:(     Frustrerande!*

Saknar Lilleman, min lilla solstråle! Bara tanken på honom gör mig varm inombord's ;)
Undrar vad han gör nu (sover så klart..) Blir lillen glad när vi nästa gång träffas? Tankarna o funderingarna är många, då man sitter här inom sina fyra väggar o längtar!
Varit o shoppat även till lillen..då han för första gången ska åka utomlands...handlat lite av varje, kortärmade body's, linnen, t-shirt's, tunna mjukisbyxor, strumpor o badkläder. Älskar att gå o kika på kläder till "småfolk"...sååå mysigt. Hoppas vi ses SNART!!!!

Det lutar åt en resa till storsta'n igen, då älskade sonen min ringde härom kvällen! Tar nog tillfället i akt, då man mår sååå mycket bättre när man får vara med de mina.
Glädjande,  när man blir tillfrågad av barnen, då man ev inte behöver känna att man "tränger sig på".
Ser fram emot en vistelse i storsta'n igen!!

JÄTTETRÅKIGT att ingen "pratar" med mig eller kommenterar mina rader...hoppas det blir ändring på just detta...

Hur som helst...önskar en trevlig kväll!

//  Må gott..

Kram// Annie

1 kommentar:

  1. Kanske dags att ta ett steg ytterligare framåt då om du känner dig rastlös! Jag har en hoper intressanta telefonnummer om du ids lyfta luren... ;)

    SvaraRadera