torsdag 31 maj 2012

Lite shopping..

Hemkommen efter en liten shoppingrunda på stan..inhandlat en "klänning" jag inte provat ännu samt en topp på rea.
Har även hunnit med ett besök på Sjukhuset o "bekantat" mig med kulverten (källare)...ett snabbare sätt att förflytta sig från punkt A till punkt B.Man lär sig alltid något nytt...inte helt fel! ;))

Träffat en underbar läkare idag, vilket INTE hänt tidigare...lätt att prata med o han brydde sig om.
Följde mig till hissen efter vårt samtal, varav han sedan "påminde" mig om att han "finns där"! VEM har någonsin bemött mig på detta varma sätt...ALDRIG tidigare hänt!!

Förövrigt har dagen varit som de flesta..man gör sina sysslor som sig bör, men annars känns det något trist, då man sitter här..ensam :(
Biter ihop o förtränger ensamheten, tar mig snart en liten tripp ner till butiken i området, då jag bara måste inhandla cigg!

I skrivandets stund ringde min dotter som bor i storsta'n, då de ringt från Lilleman's dagis o informerat om att lillen har ögoninflammation o 39graders feber...:((
Näääää, min lilla solstråle sjuk!! Tyvärr får man räkna med både det ena o det andra, när småfolk börjat på dagis...stackars vännen!

Hoppas du (ni) har det gott "därute"...önskar alla en skön kväll..!! ;))

//TA HAND OM DIG (ER)

Kram//Annie

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt möte med läkaren - verkligen det du behöver! Jag tror många läkare blir lite avtrubbade och slutar se sina patienter som unika individer. Glad att du stött på någon som faktiskt ännu brinner för sitt kall! :)

    Love you! <3

    SvaraRadera
  2. Helt suveränt...eller hur!!

    Love you more...;)) <3

    SvaraRadera