fredag 3 augusti 2012

En tung dag...

Tyvärr ännu en dag fylld med tankar o oro...frustrerande, försöker hela tiden sysselsätta mig, vilket blir varken "hackat eller malet". :( 
Har svårt med sinnesnärvaron, rastlösheten, tomheten o ensamheten! Inte direkt kommit mig för någonting, förutom vattnat blommor o fått undan disken...vilken dag!! Allt känns bara så uppgivet IGEN...:(

Imorgon är det tänkt att träffa en kär vän, vi har inte träffats under en lång period...trots allt, ser jag fram emot DET, OM jag förmår mig att komma iväg...vissa dagar är tyngre o den här dagen har verkligen varit det!! Tankarna är så ofantligt många, över att försöka finna någon slags "lösning" på detta "helvete"...ju mer jag tänker o funderar över min situation, ju mer förvirrad o vilsen känner jag mig :((
När man under så många år mått så himla dåligt som jag gjort o aldrig verkar finna "en väg ut", blir man nästan desperat o det i sin tur för med sig oro, ångest, frustration...

Det ena ger det andra o allt blir en OND CIRCEL, och det blir allt svårare o svårare, nästintill ohanterbart.
Känner att jag bara står på samma ställe o "trampar" :((
Vissa tunga stunder vill man bara resignera o ge upp denna kamp, när man sen återigen "tar nya tag"...frågan är då, hur LÄNGE kommer man att orka "bemästra"dessa tillstånd!?? Vi människor har en förmåga att "komma igen"...MEN för hur länge?

Här o nu i skrivandet's stund känns det mesta enormt "tungt" o "mörkt"...ja, så här har man det, inte veta från den ena dagen till den andra HUR man kommer att må o känna sig. Säkerligen fler med mig som mår dåligt o eventuellt känner igen sig **(ingen aning, då man aldrig får någon respons :(( **

Meningen med min blogg o mina rader, var att ev få ett litet "nätverk" med likasinnade...men ACK vad man bedrog sig...JÄTTESYND, men är som det är!!

NU ska jag ta en kvällsdusch o njuta...sen ev lite Fredag'smyys...* ;))

*// Ha en underbar kväll med fredagsmyys o kärlek i mängder ;))   // LOVE YOU ALL...*

Kram//Annie








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar