lördag 25 augusti 2012

Mysig stund...

Positivt...det som var tänkt att uträtta idag blev gjort under dagen o det känns riktigt bra! ;)

Tidiga kvällen har jag tillbringat med min dotter o hennes familj...höjdpunkten var förstås att träffa Lilleman o "hänga" med honom en stund, innan det var dags för lillen att gå o sova...såå mysigt!! ;)
ALLTID härligt att träffa o umgås med de mina!*

Denna Fredag har faktiskt "bjudit" på en strimma välmående, vilket har kännts på något vis overkligt, MEN ändå "upplyftande"...så man är relativt nöjd med den här dagen!! :))
Händer inte alltför ofta, så det är till att "suga åt sig"...*

När man nu sitter här i skrivandets stund o natten är sen, går tankarna till morgondagen. Ska nämligen umgås med lillen även då...åker till mitt ex  framåt eftermiddagen, då lillen är hos honom.
Eventuellt får man även träffa sin goa tjej, som bor med sin familj i Norberg...då hon har en "träff" med skrapp-booking tjejerna under dagen, varav jag hoppas hinna träffa henne innan jag beger mig hem till mitt!?
Ganska längesedan vi sågs, så det vore lite mysigt...;)
Det får visa sig.*

// Hoppas ni haft en fin o mysig Fredagskväll kära "likasinnade" medmänniskor...!! ***

Kram//Annie 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar