fredag 11 maj 2012

Blött..

Var ute en sväng, då jag hamnade i värsta "skyfallet" på vägen hem..något blött, men bara vatten..så..;))

Som jag berättat tidigare, har min goa tjej övernattat här i ett par nätter p.g.a jobbet...haft några mysiga stunder o umgåtts. Känslan av att ha någon hos sig känns bra..höra "snusandet" samt "småsnarkningar" får mig att le ;))
Man tar tillfället i akt o njuter sällskapet!

Har i dagarna även varit på "samtal"..väldigt givande samtidigt som gamla "händelser" rivs upp o plötsligt
känns allt tungt o ledsamt en stund. En person som innerligt lyssnar på dig, tar till sig det man berättar, bryr sig om o visar omtanke..denna person är oerhört värdefull, då man verkligen "öppnar sig" o blottar både själ o hjärta! Inte många personer som kan få mig att göra det..Det handlar om förtroende o tillit, samt ett behov av att "få ur sig" det som "tynger".
När man sen är på väg därifrån, känns det genast lite "lättare"..

Fredag'skvällen är här igen..Önskar dig (er) en kväll med massor av myyys samt en fin helg!! ;))

// Ta hand om dig..(er)

Kram//Annie

1 kommentar:

  1. Åh, tack snälla du :} grillat är ju underbart. Hoppas du får en fin kväll! kram!

    SvaraRadera